historical log of site visits and write trip reports and continue to follow-up on activities to ensure customers' needs have been satisfied.Assist Sales Channels in selling our products and services by
WHAT WE ARE LOOKING FOR About the Team This role will report to the Electronic Solutions Service Manager and form part of a team of Training Equipment Field Service Representatives. The team forms
WHAT WE ARE LOOKING FOR About the Team This role will report to the Electronic Solutions Service Manager and form part of a team of Training Equipment Field Service Representatives. The team
von Reporten ab.Außerdem halten Sie regelmäßige Meetings mit unseren Kunden ab, um den Status-Quo zu besprechen und ggf. Handlungsbedarfe zu definieren. Ihr Profil Sie weisen ein Studium der Nachrichtentechnik
digitalization and provides high quality of service to customers through qualified, service minded and competent service management organization. The function will report to the VP Commercial Excellence
Reports, Service Work Reports, Expense Reports and other support documentation for customer visits; communicates with KHS internal staff to report on service activities; completes and submits reports within
Reports, Service Work Reports, Expense Reports and other support documentation for customer visits; communicates with KHS internal staff to report on service activities; completes and submits reports within
Installs new or modified equipment at customers’ facility to ensure full functionality according to specifications Reviews performance reports and documentation from customers and field
verschiedener Reports und Ad-hoc Analysen, wie zum Beispiel Profitabilitätsanalysen beteiligt. Darüber hinaus unterstützt Du das Team Projekte umzusetzen, sowie unsere Partner bei ihrem Onboarding und sorgst
our Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively
Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively communicate the
join our Professional Hygiene Continental Team. The job typically reports to Delivery Monitoring and Service Claims Team Leader. Your Role Receive and manage all customer claims related to service
. Reporting Relationship: Role that this position reports to: Head of Affiliate Operations DACH Roles that report to this position: 10 Customer Service Specialists and 1 Operational Specialist What we
Specialist (m/f/gn) In this role, you manage the daily portfolio of approximately 20 clients. Independence, proactivity, teamwork, and excellent communication are essential. You report to the Director of
der Geräte Dokumentation der durchgeführten Arbeiten und Erstellung von Reports Koordination und Organisation der Lagerbestände Das bringen Sie in den Beruf mit: Erfahrung im Umgang mit Handys und gutes
combat vehicles on the client's premises in the client's workshop or out on the fields as required Documenting repair work factually, creating and documenting fault reports Participation in training
der Geräte Dokumentation der durchgeführten Arbeiten und Erstellung von Reports Koordination und Organisation der Lagerbestände Das bringen Sie in den Beruf mit: Erfahrung im Umgang mit Handys und gutes
und KonditionenSicherstellung des WorkflowsErstellen und Prüfen von Reports Das bringen Sie mit Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische AusbildungBerufserfahrung im Customer SupportGute Englischkenntnisse in Wort
combat vehicles on the client's premises in the client's workshop or out on the fields as required Documenting repair work factually, creating and documenting fault reports Participation in training
Dienstleistungen für interne wie externe Kunden, z. B. Erstellung kundenspezifischer Report Ihr Profil: Sie haben eine erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder verfügen über eine vergleichbare
, diese nachhalten und reporten, um die Effizienz des Service Managements kontinuierlich zu steigernDurchführung von Schulungen zu den IT-ProzessenZentrale Schnittstelle zwischen Fachabteilungen
Report) Abgeschlossene Ausbildung zum IT-Systemelektroniker oder vergleichbare Qualifikation Löterfahrung im SMD-Bereich Außendienstbereitschaft in seltenen Fällen Gute Englischkenntnisse in Wort
an die KundenServiceberechnungen erstellen / Systemische Reporte und Statistiken bereitstellenPreislisten im System hochladenKommunikation mit internationalen Kunden sowie Teilnahme an KundenmeetingsErstellung von Gut
von Abrechnungsdifferenzen Erstellung regelmäßiger Reports für die jeweiligen Auftraggeber Kontinuierliche Mitarbeit bei der Optimierung der Arbeitsprozesse Deine Fähigkeiten Abgeschlossene Ausbildung zum Kaufmann/-frau
, diese nachhalten und reporten, um die Effizienz des Service Managements kontinuierlich zu steigern Durchführung von Schulungen zu den IT-Prozessen Zentrale Schnittstelle zwischen Fachabteilungen und Mitarbeitenden
Serviceberechnungen erstellen / Systemische Reporte und Statistiken bereitstellen Preislisten im System hochladen Kommunikation mit internationalen Kunden sowie Teilnahme an Kundenmeetings Erstellung von Gut
Your Contribution Precious Metal - Act as the Precious Metal Manager Planning - Prepares project estimates, cost reports, schedules, budgets, and change orders. Supports the development of the
. Technischer Support: Fehlerdiagnose, Erstellung von Bug-Reports und Unterstützung bei der Nutzung unserer Software, Wartung des Ticketsystems und Helpcenters. Abrechnung: Erstellung und Abrechnung von Tickets
zu Schüsselkunden.Technischer Support: Fehlerdiagnose, Erstellung von Bug-Reports und Unterstützung bei der Nutzung unserer Software, Wartung des Ticketsystems und Helpcenters.Abrechnung: Erstellung und Abrechnung von Tickets
können Sie auf eine mehrjährige Berufserfahrung im Bereich technischer Kundenservice und Qualitätssicherung, idealerweise in der Medizintechnik, zurückblicken Im Umgang mit einem ERP-System sowie in der Erstellung von Q-Reports
project planning team and project control team to understand the progress of the project and accordingly analyze the monthly progress report submitted by the contractor. The same will be discussed directly
Aktionsabstimmung Bearbeitung von Kundenreklamationen und kaufmännische Rechnungsprüfung Pflege von Kunden- und Artikelstammdaten Erstellung von täglichen Reports und monatlichen Statistiken Unsere Anforderungen
, die über elektronische Schnittstellen mit den Kunden ausgetauscht werdenDu kümmerst Dich um die Betreuung und Beratung der KundenDu erstellst Auswertungen und Reporte, stehst im direkten Kontakt mit den Kunden
-Systemen sowie Erstellung von Reports. Prüfung von Preisen, Abstimmung mit dem Vertrieb bei Bedarf und Erstellung von Rechnungen. Annahme und Bearbeitung von Kundenanfragen und -beschwerden Professionelles
Erstellung regelmäßiger Reports zur Analyse und Optimierung unserer Dienstleistungen Enge Zusammenarbeit mit Vertrieb, Finance und allen operativen Abteilungen Aktive Mitarbeit bei der Weiterentwicklung
existing technical documentation Participate in technical meetings with customers Support any required proposal effort with development/review Create and submit, MRO and activity reports Support technology
können auf Dich zählen, denn Deine aufgenommenen und voranalysierten Bug Reports sind so überzeugend, dass sie sofort wissen, wo die Einsen und Nullen hingehören.Um bei uns durchstarten zu können, musst
existing technical documentation Participate in technical meetings with customers Support any required proposal effort with development/review Create and submit, MRO and activity reports Support technology
und Aktionsplänen, auch beim Kunden vor OrtAnpassung bestehender Programme nach erfolgreicher FehleranalyseZeitnahe Bearbeitung von 8D-Reports und Pflege einer WissensdatenbankEskalationsmanagement
incidents which occur through transfer to problem management. Analyzes disruptions, creates disruption reports, classifies disruptions, provides immediate elimination support, coordinates measures for
understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to achieve results and work in a multi-cultural multi
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
relationships with existing customer Generate necessary reports for customers Internal Customer: Management Team Generate necessary reports and information for management team Internal Customer: All
Ihr zukünftiger Verantwortungsbereich: CHC Senior Accounting Partner will provide Account to Report (A2R) processing and related services with end to end accountability. GBS is setting up a new captive shared
nach Chemietarif Ihr zukünftiger Verantwortungsbereich: CHC Senior Accounting Partner will provide Account to Report (A2R) processing and related services with end to end accountability. GBS is setting up a new
). This includes the day to day people management, work assignment, KPI/IKO evaluation, development plans and couching the team (9 direct and up-to 60 indirect reports); -Recovery management in case of
reporting. The Key Account and Customer Operations Coordinator will report to our Customer Service Manager while collaborating closely with and supporting our Key Account Sales Manager. Tasks
reporting. The Key Account and Customer Operations Coordinator will report to our Customer Service Manager while collaborating closely with and supporting our Key Account Sales Manager. Tasks
von z.B. KPIs, Service-Analysen und -Reports Leistungs- und Qualitätskontrolle insbesondere von Change-, Release-, Problem- Configuration- und Capacity-Management im Hinblick auf nachhaltige