environment by learning and adopting best practices. Follow and adhere to safety and security policies and procedures. Report immediately any safety or security issues or concerns. Your profile: Degree
aspects of facilities service as detailed in the scope of works section of the contract and will report to the Senior Facilities Manager or Regional FM. In this capacity, the jobholder will be the person
, accounting, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experience
provide regular reports and feedback Evaluate customer and flight attendant feedback and recommend menu adjustments accordingly Conduct periodic food quality control audits in collaboration with the
statistical reports. Requirements: BSc or MSc degree in Biostatistics or related field and between 5-7 years’ relevant experience within the life-science industry, along with at least 1-year experience
die Strategieentwicklung und Erstellung von Content, die sich an der Customer Journey orientiert Ihr Blick auf die Marke umfasst die Online-Medien (Website, Apps, Banner, Newsletter, Social-Media und Video) Sie reporten
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
ensure that target enrollment will be met across the allocated countries.Drive study compliance by maintaining and updating trial management systems, using study tools and management reports available to
plus.Minimum 5 years’ experience managing complex ER cases including investigations, ill-health, dismissals, appeals, and report writing.Experience of a fast-paced matrixed organization is helpful.Training
the development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and others Facilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
Own and drive cross functional/cross department/cross organisation topics Identify gaps and technical needs and surface them Report progress and communicate engineering needs to stakeholders Ask for
von Umbaumaßnahmen im Energie- und Gebäudemanagement Analyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
- und DebitorenbuchungenBearbeitung interner WorkflowVorbereitung monatlicher Reports Ihr Profil: Abgeschlossene kaufm. Ausbildung sowie Berufserfahrung in der DebitorenbuchhaltungSehr gute SAP-Kenntnisse (R3 / Modul FI)Erfahrung
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
bei der Datenpflege und deren Aktualisierung in unseren Systemen Du erstellst Reporte, Statistiken, Templates Auf wen wir uns freuen: Du bist in einem relevanten Studiengang eingeschrieben z.B. Logistikmanagement
, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities. Additionally, you'll be responsible for creating reports and presentations for the management
visitors, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities.Additionally, you'll be responsible for creating reports and presentations for the
aller Compliance-Berichtserstellungen / Reports. Mitarbeit bei der Optimierung der Prozessabläufe und dem Aufbau des BereichesMitarbeit bei der Durchführung einer regelmäßigen Risikoanalyse zur Ermittlung
Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports. Du bist hilfst beim
Compliance Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports
/ savings from tenders / process re-design / negotiation initiatives and provide monthly/ Quarterly reports to Sourcing & Procurement LeadershipTo ensure that all vendor details and files are complete and
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
project teams Providing status reports to our customers and the management team Your profile Degree in economic sciences/information technology or several years of comparable professional experience
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
, Reporten und Analysieren der Lieferantenperformance Aufbereiten der Daten für die Fakturierung Durchführen von Reports im übertragenen Aufgabengebiet Prüfen von alternativen Versandwegen
risk assessment requirementsPrepare and assist in the preparation of monthly reports, provide inputs for the finalization the yearlyEnd to end finance admin of PO’s, invoices, and trackersSupplier
Meetings and periodic reports - Cost control, planning, change orders and billing follow up - Management and control of the commissioning of the work and facilities. Desired skills and experience for