. Erstellung und Einreichung von regulatorischen Meldungen im Bereich Einlagensicherung, Beitragsermittlung der Entschädigungseinrichtung, Bankenabgabe, LDR (Liability Data Report) und MREL Abstimmung
Reports für das Management vor.Du hilfst bei der Planung und Koordination der jährlichen Unternehmensplanung sowie bei Forecasts und Mittelfristplanungen.Du unterstützt die Weiterentwicklung von Controlling
tests, create test reports and track open points in close collaboration with our customers and internal stakeholders Track development and test progress and report to project management on a regular basis
Processing training related expenses and archiving related documentation Involvement in changes or improvements to the training organisation processes Preparing reports and presenting them Document management
master data in the ERP system Assist in the management of travel expense reports Support in the communication with external persons Help to manage stationery and company cars Support in administrative
looking for you to support our znt team.Completed commercial training or comparable qualificationFirst experience in the assistant or secretarial field, experience in invoicing and travel expenses report is
mitigation Work within Nordex processes to manage and report progress on project with a monthly status report Facilitate a smooth handover to colleagues within the Service organization in the different
our Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively
Responsible for developing and implementing procedures for inspecting, testing, and evaluating the quality of products in accordance with the company's standards. During the preparation of reports
definition, transformation, standardization and optimization of HSE requirements and strategies Leading the data collection methods in Blades regarding HSE parameters and reports Assessing and approve
von Projekten im Finanzbereich Unterstützung bzw. Verantwortung für gruppenweite Sonderprojekte (M&A, Restrukturierungen, etc.) Erstellung von Reports und Ad-Hoc-Analysen für das Top Management ...und bringen
suitable positions and projects. Create impact assessments, investigation reports and risk files Create storylines for audit front rooms Manage individuals on their deliverables Keep track on ongoing changes
Sourcing, Legal and Insurance departments Maintaining records of all claims and related documentation Supporting Service Regions in claim activities Analyze and report our claims, effectively communicate the
mitigation Work within Nordex processes to manage and report progress on project with a monthly status report Facilitate a smooth handover to colleagues within the Service organization in the different
Responsible for developing and implementing procedures for inspecting, testing, and evaluating the quality of products in accordance with the company's standards. During the preparation of reports
Factors, Veiligheid, Milieu en Wetgeving. Manage and report on all work packages in terms of cost, time, and maturity, as well as monitor all risks and remedial actions WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
Factors, Veiligheid, Milieu en Wetgeving. Manage and report on all work packages in terms of cost, time, and maturity, as well as monitor all risks and remedial actions WHAT QUALIFICATIONS YOU SHOULD HAVE
various types of changes Contribute to local ISMS planning and implementation Prepare reports on information security for the Information Security Officer Hungary and the Executive Management of the company
suitable positions and projects. Create impact assessments, investigation reports and risk filesCreate storylines for audit front roomsManage individuals on their deliverablesKeep track on ongoing changes
Vor- und Nachbereitung, Agenda Planung, Erstellung von Reporten, Protokollführung und Nachverfolgung von Action Items Übernahme und eigenständige Durchführung spezifischer Abteilungsprojekte sowie Unterstützung laufender
. Erstellung und Einreichung von regulatorischen Meldungen im Bereich Einlagensicherung, Beitragsermittlung der Entschädigungseinrichtung, Bankenabgabe, LDR (Liability Data Report) und MREL Abstimmung
als Experte im Logistikcontrolling alle relevanten Daten für zwei Standorte aus und bilden die Ergebnisse in aussagekräftigen Reports ab Sie analysieren Abweichungen, entwickeln daraus Handlungsempfehlungen
. Ihre Aufgaben Unterstützung im monatlichen Reporting sowie auch Erstellung interner Reports, Monatsberichte sowie Kostenstellenanalysen für einzelne Geschäftsbereiche/ Segmente Durchführung
und proaktiv an der Weiterentwicklung und dem Ausbau unserer Informationssysteme mit und stellen in Zusammenarbeit mit F&E und IT die Datenqualität sicherDie Erstellung von Dokumentationen für Reports sowie
von z.B. KPIs, Service-Analysen und -Reports Leistungs- und Qualitätskontrolle insbesondere von Change-, Release-, Problem- Configuration- und Capacity-Management im Hinblick auf nachhaltige
Erstellen von Reports und Ad-hoc-Analysen Ermittlung und Zurverfügungstellung notwendiger Kennzahlen Unterstützung des Managements der zugeordneten Bereiche und Produktionsstätten bei der weiteren Steigerung
Erstellen von Reports und Ad-hoc-Analysen Ermittlung und Zurverfügungstellung notwendiger Kennzahlen Unterstützung des Managements der zugeordneten Bereiche und Produktionsstätten bei der weiteren
, Mietwagen, Hotels, etc. Controlling und Abrechnung der Geschäftsreisen Sachbearbeitung, Koordination und Verwaltung zugeordneter Sachthemen, z. B. Kostenstellenverantwortung Erstellen von Reports
Projektmanagement Office (PMO) im Carve Out Controlling, Tracking und Reporting von HR-Prozessen Auswertung von Finanzzahlen Aufbereitung von Controlling Reports Erstellung von Präsentationen Meeting Management
, Mietwagen, Hotels, etc. Controlling und Abrechnung der Geschäftsreisen Sachbearbeitung, Koordination und Verwaltung zugeordneter Sachthemen, z. B. Kostenstellenverantwortung Erstellen von Reports
, Tracking and Reporting Auswertung von Finanzzahlen sowie die Aufbereitung von Controlling Reports Scoping and Scheduling Risk- und Stakeholdermanagement Meeting Management Qualitätsmanagement
und PayrollProzessoptimierung durch Automatisierung von administrativen Abläufen und RoutinetätigkeitenSchnittstelle zwischen HR-Fachbereichen, HR-IT-Einheiten und externen IT-DienstleisternErstellung von Reports
pharmacovigilance compliance. In this exciting role will report to the Head of Medical, International Region and will you will provide medical leadership for Seqirus Vaccine Portfolio. There will also be the
facets of DMT SpainAudits: Be the responsible person in DMT Spain for internal and external audits as neededCSN yearly report: Draw and consolidate all information to do the yearly report for the national
system requirements with other members of the team Creates traceability reports and metrics Reports overall requirements metrics Creates SIQ requests related to requirements management and to participate
colleagues’ implementations Provide detailed feedback Deliver status reports in project or team meetings Facilitate knowledge sharing within CoD & digitization community Share experience and document lessons
in order to prepare timely quality audit reports with findings that highlight risks and value added recommendations for the regional IT Audit Manager and/or Senior Expert review. Working closely with other
account management of REMOBIS, ATS and Tax Refund and reports to the MD/CEO of DKV Refund. In this role you will: Develop and drive the product, sales and key account strategy for Refund.Ensure sales and
files, sales offers, reports, and other related documents.Ensure accurate and timely management of all sales documentation.Enter necessary sales process data into the CRM system.Maintain high-quality CRM
Durchführung von Lieferantenaudits, 8D-Reports sowie Lieferantenfreigaben Mitwirkung bei der Erstellung von Risikoabschätzungen in der Angebotsphase Unterstützung bei der Durchführung von internen und externen
und internalen Projekten Erstellung von Reports Das zeichnet Sie aus: Studium Ingenieurwesen (mind. Bachelor-Studiengang) oder Luft- und Raumfahrt (mind. Bachelor-Studiengang) Berufserfahrung
Durchführung von Lieferantenaudits, 8D-Reports sowie Lieferantenfreigaben Mitwirkung bei der Erstellung von Risikoabschätzungen in der Angebotsphase Unterstützung bei der Durchführung von internen und externen
. Design and generate reports to identify opportunities that drive performance improvements. Create and deliver effective presentations regarding recommended solutions and alternatives for assigned
reports that track sales, inventory trends, and operational KPI’s Generate future stock-on-hand estimates for all categories for each round of forecasting Update and distribute excess and obsolete inventory
(e.g. gather requirements, write tickets, support with decisions and implementation, ensure release quality, and measure the outcome of changes) Work data-driven, based on reports and analyses for
reports that track sales, inventory trends, and operational KPI’s Generate future stock-on-hand estimates for all categories for each round of forecasting Update and distribute excess and obsolete inventory
Officer Transformationsprojekt (w/m/d) tätig Sie führen Unterstützung, Überwachung und Mitarbeit bei Projekten oder Teilprojekten durch Sie erstellen Projekt-Dokumentation, Reports, Status und KPI
identifying potential problems. Plan production schedules, assign work, and act as an intermediary between factory workers and manufacturers. Will also be responsible for preparing production reports YOUR
directly report to this position is critical to implementing product and process changes. Communication with customers and vendors is required in resolving product and material non-conformance issues
Durchführung von Lieferantenaudits, 8D-Reports sowie Lieferantenfreigaben Mitwirkung bei der Erstellung von Risikoabschätzungen in der Angebotsphase Unterstützung bei der Durchführung von internen und externen