, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
auf Gruppenebene Erstellung von monatlichen Reports und Präsentationen für das Management und Shareholder Durchführung von Soll-Ist-Vergleichen und Abweichungsanalysen mit monatlicher Kommentierung Identifizieren
und Forecasting auf Gruppenebene Erstellung von monatlichen Reports und Präsentationen für das Management und Shareholder Durchführung von Soll-Ist-Vergleichen und Abweichungsanalysen mit monatlicher Kommentierung
und redaktionelle Bearbeitung von Dokumenten (Verträge, Reports, etc.)Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements inkl. der AbrechnungEffizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts
ensure that target enrollment will be met across the allocated countries.Drive study compliance by maintaining and updating trial management systems, using study tools and management reports available to
risk assessment requirementsPrepare and assist in the preparation of monthly reports, provide inputs for the finalization the yearlyEnd to end finance admin of PO’s, invoices, and trackersSupplier
their clients, passionate about performance and commitment to a better future. Core Responsibilities The Assistant Facilities Manager (AFM), who reports into the EMEA SFM should be capable of managing
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
Technische und redaktionelle Bearbeitung von Dokumenten (Verträge, Reports, etc.)Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts wie Fristenüberwachung, Wiedervorlage, Aktenanlage
Wirtschaftskanzlei Technische und redaktionelle Bearbeitung von Dokumenten (Verträge, Reports, etc.)Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts wie Fristenüberwachung, Wiedervorlage, Aktenanlage
/ savings from tenders / process re-design / negotiation initiatives and provide monthly/ Quarterly reports to Sourcing & Procurement LeadershipTo ensure that all vendor details and files are complete and
von Mandantenbuchhaltungen und monatlichen Reports Vorbereitung und Erstellung von Jahresabschlüssen (nach HGB und ggf. nach IFRS) sowie betrieblichen Steuererklärungen Erstellung von Umsatzsteuervoranmeldungen Durchführung
regulatory requirements, i.e., Good Clinical Practice (GCP) and International Conference on Harmonization (ICH) guidelines.Managing progress by tracking regulatory submissions, recruitment, case report form
plus.Minimum 5 years’ experience managing complex ER cases including investigations, ill-health, dismissals, appeals, and report writing.Experience of a fast-paced matrixed organization is helpful.Training
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
environment by learning and adopting best practices. Follow and adhere to safety and security policies and procedures. Report immediately any safety or security issues or concerns. Your profile: Degree
in business development activities for target clients and contribute to advancing JLL's market position in sustainability.Regularly report on progress to the Head of Sustainability - EMEA Markets Advisory and
statistical reports. Requirements: BSc or MSc degree in Biostatistics or related field and between 5-7 years’ relevant experience within the life-science industry, along with at least 1-year experience
der KreditversicherungOffene-Posten und KreditlimitüberwachungTätigkeiten im Bereich Forderungsmanagement/ZahlungseingängeVotierung sowie Einleitung und Durchführung von GenehmigungsverfahrenErstellung von Reports im Rahmen
study. Good Exposure and have worked on Define.xml and package creation, worked on Pinnacle reports Develop and validate on TLF'S without any support. should have good first-hand experience on Tables and
provide regular reports and feedback Evaluate customer and flight attendant feedback and recommend menu adjustments accordingly Conduct periodic food quality control audits in collaboration with the
von Compliance-Risiken und Erstellung von Reports Ansprechpartner für die Firmenkundenbereiche Inland, Investitionsförderung und Corporate Finance (1st Line-of-Defense) (1LoD) Beratung, Übersetzung und Transport